اخبار

زمستان نیاوران با گروه برف

زمستان نیاوران با گروه برف
گروه تلفیقی برف به سرپرستی محمد رضا امیرقاسمی، جمعه 8 بهمن ماه درسالن اصلی فرهنگسرای نیاوران، قطعاتی را برای مخاطبان اجرا می کند.

 

 

به گزارش روابط عمومی بنیاد آفرینش های هنری نیاوران ، این گروه موسیقایی به خوانندگی علی امیر قاسمی در این برنامه با اجرای قطعاتی همچون "بیا" ساخته حبیب الله بدیعی ،"وای از شب من" اثر همایون خرم ،محبت ،یاد ،گیسوی زرین از انوشیروان روحانی ،جام مدهوشی و دشتی از علی تجویدی و قطعه مهربانی از صبا معرفی  را اجرا خواهد کرد.همچنین قطعات سوییت تهران ،راپسودی ایرانی ،یاران و فانتزی ماهور نیز برای علاقمندان اجرا می شود.

دراین اجرا محمد رضا امیر قاسمی با پیانو،سحاب تربتی با تنبک و روزبه زرعی با سازهای کوبه ای ، شبی ایرانی برای مخاطبان خود رقم می زنند.

این گروه در سال ۱۳۹۳ توسط «محمدرضا امیرقاسمی»، آهنگساز و نوازنده‌ی پیانو تشکیل شده و با محوریت «پیانوی ایرانی» تاکنون کنسرت‌های موفقی را به اجرا در آورده است .علاوه بر پیانوی ایرانی حضور دو نوازنده‌ سازهای کوبه‌ای ، فضای موسیقایی این آثار را سرشار از ریتم های قدرتمند کرده است. الگوهای ریتمیک خاص و رنگ آمیزی کوبه‌ای متفاوت، از جمله تاثیرات استفاده از این آنسامبل است ،که در نهایت این کنسرت را به اثری با رویکرد کمپوزیسیونی خاص از ترکیب پیانو و سازهای کوبه‌ای بدل کرده است.

گفتنی است این کنسرت در ساعت 20 اجرا می شود وعلاقمندان برای رزرو و تهیه بلیط  می توانند به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۲:۵۰
روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران |